A termékeket az egyedi igényeidnek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek. A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a HelloMaci a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: kapcsolat@hellomaci.hu Ezt követően a szerviz munkatársai azonnal felveszik veled a kapcsolatot.
A vásárló által, tévesen, elírt, elrontott megrendelésekért felelősséget nem vállal, a gyártást termékek összekészítését a megrendelésben szereplő adatok alapján készíti. Az így elkészült termékek költségét igény szerinti ujragyártását a megrendelő kötelessége megtéríteni.